Portefeuille: NAC

Voor veel inwoners van binnen en buiten Breda zijn de stad en NAC onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het Avondje NAC is een begrip in het land en daar zijn we trots op. Wij vinden het belangrijk dat de binding tussen de stad en de club behouden blijft.

Als Bredase VVD vinden wij normaal gesproken dat de politiek zich vooral niet moet bemoeien met onze club. Maar als supporters gaan ons wel een aantal zaken in en rond het stadion aan het hart.

Portefeuillehouder: Martijn Meeuwissen

Actiepunten

• We willen een gastvrij uitvak. Weg met dat plexiglas en aan de slag voor een NAC-waardig uitvak voor onze bezoekers.
  • We zorgen voor voldoende stallingen voor fiets en deelscooters bij het stadion.
  • We willen de Lunetstraat betrekken bij het Avondje NAC. Bijvoorbeeld door de tunnelbak te voorzien van een Blind Wall muurschildering
  • We gaan door met de steun aan Stichting NAC Maatschappelijk.

Bekijk alle portefeuilles