Wethouder: Eddie Förster

• Leeftijd 35 jaar
  • Functie Wethouder

Met veel energie en passie heeft Eddie zich de afgelopen jaren ingezet als raadslid op de portefeuilles: mobiliteit, parkeren, evenementen en horeca. Als hoeder van de automobilist heeft hij gezorgd dat knelpunten worden aangepakt, voldoende parkeerplaatsen worden gerealiseerd maar ook dat de verkeersveiligheid op verschillende plekken wordt verbeterd. Als ‘festivalsburgemeester‘ staat hij bekend als hét aanspreekpunt in de gemeenteraad als het om festivals, horeca en clubcultuur gaat.

Deze periode gaat hij vol enthousiasme aan de slag als fractievoorzitter van de Bredase VVD.

“De komende periode wil ik samen met de nieuwe fractie een heel herkenbaar lokaal geluid laten horen. Als voorzitter van de programmacommissie en onderhandelaar van het bestuursakkoord heb ik veel goede punten opgehaald in de stad en dorpen die we in de komende periode tot uitvoering kunnen brengen”.

Bekijk alle mensen