Bredase VVD presenteert 20 sterke en lokale kandidaten

Datum: 21 november 2021

Deze zaterdag stelden de leden van de VVD Breda de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 vast. Maar liefst 20 kandidaten hebben zich kandidaat gesteld om kans te maken op een van de zetels die de Bredase VVD gaat halen bij de komende verkiezingen. Stuk voor stuk sterke, lokale en enthousiaste kandidaten die eigenlijk allemaal een plek verdienen in de gemeenteraad. De kandidaatstellingscommissie onder leiding van oud-wethouder en senator Alfred Arbouw heeft het bestuur geadviseerd over de concept-lijst en dit concept is vandaag voorgelegd aan de leden. Boaz Adank die eerder als lijsttrekker werd verkozen en daarmee op nummer 1 staat: “het liefst nemen we iedereen mee maar we moeten nu eenmaal een volgorde aangeven. Ik ben onder de indruk van de individuele kwaliteiten van de kandidaten. Deze kandidatenlijst samen met het programma vormen een goede basis om de problemen aan te pakken en de stad en haar dorpen mooi en leefbaar te houden. Alle leeftijden en achtergronden zijn goed vertegenwoordigd en we zitten met deze kandidaten in de haarvaten van alle wijken en dorpen. Dit team geeft heel veel vertrouwen om de verkiezingen in te gaan”.

Bekijk hier onze kandidaten.

Stel ons jouw vraag